יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

ברכות לגיל שנתיים לילד או ילדה two years greeting card


מחפשים ברכות לילד או ילדה, פעוטים בני שנתיים, שחוגגים גיל זוגי ביומולדת, מסיבה קטנה או סתם ביקור. הבאתם מתנה והחלטתם לצרף ברכה מיוחדת שתביע את הקירבה, האהבה, ברכות ומשאלות לשנה הבאה? איך עושים את זה, ומה באמת מעניין ילדים בני שנתיים? גיבורי על? בובות אופנה? ממש לא. ילדים בני שנתיים אינם מתעניינים ואינם מבינים במותגים בכלל, איזה כיף להם. הם נהנים ממתנות פשוטות מאוד, כמו בלונים, בועות סבון, פלסטלינה, בצק, כלי מטבח מפלסטיק, כלים לחול ולים, כדורים, מכוניות או בובות קטנות. וה בני שנתיים אוהבים לעשות? הם אוהבים לבד. השנה הם למדו סוף סוף כמה דברים חדשים שהם יכולים לעשות לבד, לאחר ששנה שלמה עשו בשבילם הכל והם היו חסרי אונים בתור תינוקות, בשנה השנייה הם למדו ללכת לבד, לאכול לבד, לדבר קצת, להתנדנד, לגלוש במגלשה ועוד. כל הפעולות הללו חדשות בשבילם ומשמחות בני שנתיים מכיון שהם מחזקות את תחושת היכולת שלהם. בכתיבת ברכות לגיל שנתיים אפשר להתייחס לכמה מהדברים שהילד או הילדה כבר יכולים לעשות בעצמם. זו ברכה שתשמח אותם מאוד כשיקריאו להם אותה, מכיון שהם ישמחו לגלות התייחסות מיוחדת מצד מישהו אחר ליכולות שלהם בתוך ברכות מקושטות ועוד ביום כה מיוחד כמו יום הולדת או יום חגיגה בשבילם.
אפשר להכין ספרון פשוט, חברו כמה דפים יחדיו, קשטו אותם כך שיראו כמו ברכה יפה וחגיגית, וכתבו בכל דף משהו אחד שהילד יכול לעשות בעצמו. הדביקו בכל דף תמונה הקשורה בנושא. למשל, אם ניסחתם ברכה שבה התייחסתם לילד שכבר אוכל לבד בכפית או מזלג, הדביקו תמונה קטנה ממגזין, מהעיתון או הדפיסו מהמחשב – של צלחת וכפית או ארוחה בצלחת, או תינוק אוכל מצלחת. בדף אחר הדביקו תמונה של מגלשה או גן שעשועים ונסחו ברכה שמספרת איך הילד רץ וקופץ או גולש במגלשה.
הוסיפו ברכות יפות, כמה משפטים שמאחלים לילד את כל שבלבכם לקראת השנה הבאה, ברכות הצלחה, אושר או שיר קטן. קשטו הכל יפה, חתמו את שמכם ותקצרו מחמאות ובעיקר תעלו צחוק וחיוך על פניהם של הפעוטים החוגגים יום הולדת שנתיים.