יום חמישי, 24 בדצמבר 2009

רעיונות כתיבת ברכות מקוריות לכל ארוע greeting card ideas


ברכות מושקעות, מעבר להיותן ברכות משמחות ומרגשות, יכולות לשדרג בקלות כל מתנה, ולו הצנועה שבמתנות. ברכה אומרת שהשקענו, חוץ מכסף, גם זמן ומחשבה יצירתית במקבל המתנה או בעל הארוע. זו דרך יפה לסמל תשומת לב.
הנה כמה רעיונות פשוטים לאמר "חשבתי עלייך" וליצור ברכות מעניינות שיישמרו למזכרת.
1. ברכות בחרוזים: ברכה בחרוזים בדרך-כלל תהיה ברכה משעשעת ומעניינת יותר מאשר ברכה מרגשת. אין זה אומר שאי אפשר לרגש בחרוזים. ברכות בחרוזים אהובות מאוד על ילדים, גם כשהם כותבים ברכות.
2. ברכות עם שיר: ברכה עם שיר מצורף המתאים לאופי הארוע משדרג מייד ובקלות כל ברכה. גם שיר פשוט, מוכר שמוסיף כמה שורות של צבע ועניין לקריאת ברכה יכול לעשות את כל ההבדל. אפשר להדפיס את מילות השיר ולהדביק על גבי כרטיס ברכה, לכתוב את המילים בעצמנו, או לצרף דיסק עם השיר ולקשט את העטיפה שלו בברכה שלנו.
3. ברכות מצוטטטות: שילוב ציטוטים ממקורות שונים בתוך ברכות יכול להוסיף עניין ולהעביר בקצרה מסר נחמד או נוגע ללב. ברכות לבר מצווה, בת מצווה, אירוסין, חתונה, גיוס או חנוכת בית מתאימים לציטוט מהתנ"ך, למשל. עצם החיפוש וההשקעה בהתאמת המקור לברכה ולארוע מראה על השקעה ותשומת לב שלנו בחתן השמחה ומניב ברכה מעניינת ומרגשת.
4. ברכות וזכרונות: רעיון נחמד להפוך ברכה סתמית למשהו מיוחד, אפילו לארוע קטן כמו יומולדת, חג או ביקור משפחתי: כתיבת זיכרון כלשהו ושילובו בברכה. אפשר לכתוב זיכרון משותף שלנו ושל בעל הארוע, חוויה מיוחדת שעברנו ביחד, או פרט קטן שאנו זוכרים ממנו. ברכה שמעוררת תשומת לב ומראה על מחשבה ונשמרת למזכרת.
5. ברכות מצולמות: שילוב תמונות אישיות תמיד מעורר התפעלות. תמונה משותפת שלנו עם מקבל הברכה, או תמונה שלו שברשותנו, ניתן להדפיס מהמחשב ולכתוב מתחתיה ברכה, אלו ברכות שמובטחות להישמר למזכרת.